The Dolly Vanishes
On an overnight train trip to visit Floyd at college, Lola's doll vanishes. Baby Bugs acts as a detective as he tries to solve the missing Edna mystery via a series of simple flashbacks, seen from each Baby Looney Tunes' point of view.