Home Fire Burning
Beth Miller always played by the rules, but after meeting handsome Adam Carriere, Beth couldn’t suppress her desire to rebel against her upbringing. Little did she know that Adam’s dark obsession would ignite an inferno, leaving her to sweep up the ashes.