The Terrible Secret of Turtle Bay
Dr. Venture, his teen sons Hank and Dean and their bodyguard Brock head to New York City to unveil Dr. Venture's new technology. They'll have to deal with mummies and crocodiles, a ninja and the Monarch who's hot on their trail.