In Search of Lost Time
When Myr'nn inadvertently causes psychic disturbances at the DEO, Supergirl must work with J'onn to contain the resulting chaos. Meanwhile, Mon-El begins training Kara in fighting techniques he's learned in the future for battling Worldkillers.