The Memphis Tea Party
JJ gets a callout from Chris Bromley and his Fox-Body Mustang drivers from Massachusetts. Chelsea is excited to race her new car and Molly is out for redemption but technical difficulties make it hard for the MSO to prove they can outrun any Mustang.