Big Chief vs Murder Nova
Big Chief finally calls out his best friend Murder Nova in hopes of taking the #1 spot from Daddy Dave. Drag racer Kayla Morton and Boosted GT take their shot at the list. Farmtruck's dream for a new sleeper becomes AZN's worst nightmare.