Inventing Late Night TV
At the dawn of the TV era, Steve Allen's zany spontaneity turns "Tonight" into an unexpected hit. But in the early 1960s, Jack Paar's quirky personality and Johnny Carson's impeccably hip humor transform late night into an enduring television staple.