Polygamist Flash Mob
It’s Mariah and Aspyn’s graduation day, and Meri has a complete meltdown. Later, the Browns throw a party for the girls, featuring a “polygamist flash mob." There’s even a fortune teller who sees a fifth wife in Kody’s future.