I Love You to Death
A killer guns down a 46-year-old woman, and detectives discover that a fleeing Sheriff's Deputy is the assailant. Less than 48 hours later, they arrest him and reveal an unrepentant psychopath capable of executing the "love of his life" in cold blood.