Be More Cat
Shasha, in cat form, is snatched by a gigantic, cat-obsessed Krystal Warrior and imprisoned in cat luxury. To break her free, Milo needs to learn how to be the perfect cat and is forced to get help from human-distrusting cat Yuna.