No Kiss Friends
The Merrifields have a problem when Roberta learns the truth about Garrick and Lea. The Epps talk pros and cons of Bina and Janae. The Foleys discuss asking April to move in. The Jones kids meet Arielle. Danielle defends her devotion to the Davises.