R.E.S.P.E.C.T.
Robert Irvine travels to Tampa, FL, to check out Mr. B's Southern Kitchen and finds a failing restaurant that is tearing siblings Ninkia and Calvin apart. Robert must help Ninkia find a way to stand up for herself and convince her brother to respect her.