Mommy I Shrunk the Kid
Polly finally gets to babysit Pax, but the job is a lot harder than she thought! Since the only way to make him happy is his to find his missing teddy bear, Polly must bring Pax and her friends on a wild adventure in babysitting to retrieve it.