Breaking the Piggy Bank
The Quints get cash-crazy after the Busbys start them on an allowance. When Blayke joins the basketball team, Adam goes overboard to get her to be more aggressive. As Danielle's medical mystery continues, Riley faces her own scary visit to the doctor.