Roy’s Wedding
The wedding toast of Pam’s ex-fiancé Roy causes Pam and Jim to examine their relationship for buried secrets. Dwight stubbornly protests Nellie’s mandatory charity initiative by supporting the Taliban and agreeing to live by their severe laws.