Brady Noon/WanMor
It's a pet party when actor and animal lover Brady Noon stops by for a "paw-some" game against Elmo's new friend, Jayla, that tests their ability to leash a dog. Next, WanMor "raises the ruff" with a song about how to properly care for pets.