Can't Contain Your Neighbors
A newly-married couple face a hostile neighborhood when building a tiny home in Missouri out of shipping containers. Brawling neighbors in a New York bodega leaves one with a broken jaw. And in Alabama, a man claims the neighbors stole his dog.