The Philosophy of Bamboo
Eager to swim, the troupe heads to Vietnam. Amid bamboos, laughter, and rice paddies, they experience the local culture and meet Tuan Le, the creator of the Bamboo Circus. The enthusiasm and applause spark their desire to perform.