The Grassman
The AIMS team gathers around a campfire to revisit their investigation of the legendary Ohio Grassman. They re-examine an incredible eyewitness video and reveal Buck's hilarious trip down a flooded creek. Plus, Huckleberry gives an update on his toenails.