We Didn't Come This Far to Come This Far
After Chadwick's betrayal, RD sends a message to all the LA supercar dealers and plots his next big moveÂ. Melissa lands a whale of a client, but can she handle delivering 30 cars? And Chadwick has to buy back a Rolls Royce Phantom.