Matchmaker, Matchmaker
Harold plans to find his wife in the Czech Republic, but he may be a challenge for his matchmaker. Unsuccessful in New York, Susan gives love a chance in Colombia. Stanika hopes matchmaker Nina will help her find her first-ever boyfriend in Morocco.