The Ultimate Snack Attack
In Mayfield, Ohio, a patrol officer performs a traffic stop after spotting an erratic driver. They find a friendly young woman who soon causes them headaches. In Wisconsin, a cop spots a potential drug dealer in a parking lot who lies about his identity.