Mexico -- Cloud Forest
Hunter Josh James and Chef Matt Tebbutt travel to a remote and impenetrable cloud forest in southern Mexico. Making the most of what this beautiful yet foreboding place has to offer, the duo spends their last reserves building an elaborate bamboo trap.