Guava Croissants, Carrot Frittata, and Brûléed Grapefruit
Abner and Amanda plan an ambitious brunch menu with flavors inspired by their travels and childhood. Abner makes croissants, and adds guava, a popular Cuban filling. Amanda shares a frittata recipe she first tasted in Paris.