Bobby Moynihan
Q, Sal and Murr coax their trainees to secure donations through unusual ways. Then, they discipline their "kids" with the help of fellow shoppers. Later, Murr is running rampage as a "Tailor-zilla" at a bridal shop with guest star Bobby Moynihan!