I Want to Meet Your (Transphobic) Mom
Jazz's relationship is put to the test when she learns that Ahmir has a transphobic mother. Dr. Bowers comes to Florida to see if Jazz needs a more extensive surgery. Jazz tries to convince Ari they should be roommates.