Love Lost in Cloncurry, Australia
After a whirlwind romance comes to an end, an American artist decides to chase adventure and move to Cloncurry, Australia. She's accepted a bartending job deep in the rugged outback and now must adapt to the outrageous surprises the bushland has in store.