Squeezing into San Carlos, Mexico
Steve is moving his wife, Cindy, and their ten children to San Carlos, Mexico, to expand his business. Cindy insists on a comfortable home with a nice kitchen and a pool for the kids, while Steve is adamant on staying in budget.