To Everything There Is a Season, Tjorn, Tjorn, Tjorn
Swedish Marie and her Texan husband Kelvin raised their family outside Dallas. Now that their nest is empty, they're looking for a home near the water and within budget on the idyllic island of Tjorn, Sweden.