Fan Clubs/Cat Nap/Cursed!
Ami receives an elaborate gift from her fan club. Then, Kaz keeps the cats up all night. Also, when the girls simultaneously break their instruments on stage, Kaz informs them that their actions have invoked an ancient curse.