Trouble in Paradise
The girls think Sugar Bear and Mama June's love needs some shakin' up. An anniversary couples massage does the trick in more ways than one. Anna's wedding nears as the bridesmaids' dress sizes cause drama, but Anna's about to drop an even bigger bomb.