A Legion of Horribles
Hugo Strange welcomes a familiar face back to Gotham after resurrecting Fish Mooney at Indian Hill. Bruce discovers a friend is in danger and teams up with Gordon, Alfred and Lucius while uncovering more of Strange’s experiments.