The Anvil or Hammer
The Ogre breaks down Barbara’s emotions, as Gordon and Bullock go to great lengths to track him down. Penguin leads a massacre, beginning an epic war, while Bruce learns the truth about Wayne Enterprises. Nygma deals with his recent actions.