One Great Date Night
Molly Yeh preps for date night with a picnic of Meat-Stuffed Pitas with Yogurt Tahini Sauce, Couscous Salad with Pistachios and Dates and Cold Curried Cauliflower. Then, she and Nick will enjoy the best view in town and snack on Fizzy Rock Potato Chips.