Name That Holiday Tune Party
Giada De Laurentiis hosts a party where guests are asked to come dressed as their favorite holiday song. Her festive menu includes a Mozzarella Bar, Chicken Piccata Skewers, Slow Roasted Mustard Salmon and a Sparkling Cosmo Punch.