Halloween Open House
Giada De Laurentiis hosts a Halloween party for trick-or-treaters and their parents by creating a frightfully delicious menu that includes Coconut Bones, Green Chicken Finger Sandwiches, Witches' Brooms and Here's Looking at Boo Treats.