Spring Supper
Giada De Laurentiis draws on the flavors of spring as she celebrates Easter. The holiday menu includes Giada's Spicy Lamb Bolognese, Creamy Polenta with Spinach and a Strawberry Basil Coffee Cake decorated with edible flowers.