Tuscan Barbecue Party
Giada celebrates her recent trip to Italy with a dinner party featuring the flavors of Tuscany. Her barbecue menu features Grilled Chicken Involtini, Buttery Herbed Potatoes, Mushroom and Grape Crostini and Spiked Arnold Palmers.