Honey Chicken and Rustic Apple Tart
Samantha Seneviratne demonstrates how to make an easy meal inspired by honey and apples that brings a fresh spin with natural sweetness to a simple chicken dinner, finished off with an elegant but simple spin on an apple tart for dessert.