Tight End Ed/'Tween a Rock and an Ed Place
School spirit is at an all-time low, so Nazz decides it's time to bring the Peach Creek Cobbler mascot out of retirement. Then, to Eddy's disappointment, Plank's Arbor Day bash wasn't the rip-roaring schmooze fest he hoped it would be.