George's Flying Disc Debacle / Hundley's Truffle Trouble
George is fascinated by Bill’s flying disc so Bill shows him his three-step throwing system (patent pending)! / Visiting George in the country, Hundley mistakenly eats some rare gourmet truffles the Renkins found on their land.