Catch 'Em All
An agriculture dog alerts to a suitcase coming from Ethiopia, and inspection reveals a tough hide. A plain-clothes officer in baggage claim finds a passenger acting suspiciously. A woman from Japan accuses officers of assuming she's a prostitute.