Living Among the Flora of Bocas del Toro, Panama
A Toronto couple sold everything to run a Bed and Breakfast in Bocas del Toro, Panama. One has lavish dreams of something move-in ready, while the other is more concerned with ensuring the adventure doesn't sink their savings.