Camels, Ostriches and Cake Wishes
Buddy heads to Meadowlands Racetrack in East Rutherford, NJ, where he's asked to make a cake for the camel and ostrich races. The bakery is visited by Make-a-Wish foundation families, and Buddy creates the kids' dream cakes.