A Legacy Log Cabin and a Backyard Rescue
Two siblings need Ben and Cristi's help to modernize a charming 1940s cabin for their large family without losing the home's nostalgic feel. Then, the Doziers aim to harness the potential of a couple's overgrown and neglected backyard.