If You Can't Take the Heat
The heat is definitely on Jonathan and Drew Scott when Kitchen Cousins Anthony Carrino and John Colaneri come to town to judge their kitchen spaces. The loser must bare his legs for the crowd dressed as a Vegas showgirl.