Eduardo's Dinner in the Food Forest
Montana-based chef, Eduardo Garcia, hosts a dinner party in his own personal "food forest," a massive garden filled with wild plants and aromas. While friends set the table, Eduardo cooks a rustic ranch-style dinner all on the grill.