The Ice Mine Cometh
Winter has come -- along with the thinnest, most unpredictable ice in decades. After three years, Shawn returns to diving under the ice in pursuit of the Tomcod claim. Kris tries to set up and mine in one day. Emily's dependable Claim 14 shocks her.