A Grand Adventure
Bucky and Bjorn plan a grand adventure full of risk and danger! Bucky relies on clever inventions to get them out of trouble whereas Bjorn looks to nature. Together Bucky and Bjorn overcome all the obstacles and make it to the mountaintop.