A Turtle Named Mrytle
A trip to the seashore brings the Baby Looney Tunes into contact with a just-hatched turtle that Melissa names Myrtle. Melissa loves Myrtle and wants to keep her from walking into the ocean so she may take Myrtyle home for herself.